Desde a Confederación Nacional de Asociacións de Comerciantes de Centros Históricos de España (COCAHI), apoiamos firmemente esta campaña durante a tempada Do Nadal.
“SOMOS TRADICIÓN, SOMOS NADAL”
“SOMOS A MAXIA QUE ILUMINA
As túas RÚAS” “SOMOS O COMERCIO QUE FAI CIUDAD“
A Confederación Nacional de Asociacións de Comerciantes de Centros históricos de España (COCAHI), xunto coa Secretaria de Estado de Comercio do Goberno de España, anima a todos os clientes a realizar as súas compras Do Nadal en “As Zonas vellas, Históricos e Zonas Monumentais de España” e no seu comercio local, baixo os lemas “VIVE O NADAL, COMO NO teu CENTRO HISTÓRICO EN NINGURES”, “SOMOS TRADICIÓN, SOMOS NADAL”, “SOMOS A MAXIA QUE ILUMINA As túas RÚAS”, “SOMOS O COMERCIO QUE FAI CIUDAD” .
“VIVE O NADAL, COMO NO teu CENTRO HISTRÓRICO EN NINGURES”, é froito da colaboración entre a Confederación Española de Centros históricos (COCAHI) e o Ministerio de Economia, Comercio e Empresa de España, onde animan a todos os cidadáns a realizar as compras do Nadal deste ano nos comercios situados nos centros históricos, zonas vellas, zonas monumentais e comercio local do noso País, porque “SOMOS A MAXIA QUE ILUMINA As túas RÚAS”.
Baixo os lemas “SOMOS TRADICIÓN, SOMOS NADAL”, “SOMOS O COMERCIO QUE FAI CIUDAD”, preténdese facer visible #ante todos os españois que os centros da cidades, as zonas vellas, históricos aglutinan unha oferta comercial importante e variada que desenvolve unha función vital na conservación, mantemento e prestación de servizos nos centros das cidades de España. “SOMOS A MAXIA QUE ILUMINA As túas RÚAS”.
“Un ano máis levamos a cabo esta campaña que realizamos conxuntamente todas as zonas vellas, históricos de España das 57 Cidades asociadas e que conta co apoio e colaboración da Secretaria de Estado de Comercio do Goberno de España”, coa idea de que o cliente pense no pequeno comercio do centro de cidade á hora de facer as súas compras Do Nadal.
“SOMOS O COMERCIO QUE FAI CIUDAD”, apunto José Manuel Bello Rey Presidente de Compostela Monumental e da Confederación Nacional de Asociacións de Comerciantes de Centros históricos de España (COCAHI), “Non podemos perder as nosas tradicións e deixarnos levar por modas que foron mal importadas doutros países, como a do Black Friday (Venres Negro) que supostamente é un día, xa celebramos unha semana e algunhas marcas, empresas todo o mes, e que nada teñen que ver coa nosa forma de vivir e a nosa cultura, mesmo con campañas enganosas para o cliente e que non repercuten na economía local de cada cidade de España, máis ben todo o contrario, xa que prexudican seriamente aos Comercios e Empresas, convertendo os mesmos en rebaixas continuas, facendo moito dano nas campañas como as de Nadal, Reyes e mesmo Rebaixas de Inverno, tan tradicionais na nosa cultura popular”.